پیام مدیر کل بهزیستی استان مازندران به مناسبت روز ملی فیزیوتراپی

دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران در پیامی روز ملی فیزیوتراپی را به تمامی فیزیوتراپیست ها که نقش مهمی در زنجیره سلامت جامعه ی هدف بهزیستی ایفا می کنند، تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام به شرح ذیل است؛

دومین روز مرداد ماه مصادف با "روز ملی فیزیوتراپی" 
فرصتی برای قدردانی از نقش ارزشمند همکاران "فیزیوتراپیست" در حفظ و ارتقا سلامت جامعه و استقلال توانخواهان در انجام فعالیت های مستقل زندگی روزانه می‌باشد. همآنانی که به عنوان یکی از بازوان اصلی بهزیستی برای بهتر زیستن و بهبود بیماران، بازتوانی و توانمند سازی جامعه ی هدف نقش پر رنگی ایفا می کنند. 

افزایش شناخت و درک بیشتر از مهارتهای یک فیزیوتراپیست در تشخیص، درمان و پیشگیری از نارسایی‌ها، محدودیتهای حرکتی و ناتوانی‌های عملکردی موجب شده است تا فیزیوتراپیست‌ها از اختیارات بیشتری برخوردار بوده و بتوانند بطور مستقل به مراقبت از بیمار بپردازند.
بدون شک حضور این عزیزان در کنار مجموعه بهزیستی و معاونت توانبخشی در توسعه ی نظام سلامت و بهبود کیفیت زندگی توانخواهان بسیار تاثیر گذار و حائز اهمیت است .

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بهزیستی مازندران از خدمات بی شائبه و تلاش های ایثارگونه همکاران عزیز فیزیوتراپیست قدردانی می نمایم و سعادت و سلامت همه را از ذات اقدس حضرت حق مسالت دارم.

دکتر فریبا بریمانی 
مدیر کل بهزیستی استان مازندران

کد خبر 86177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد